Pazartesi, Ağustos 15, 2005

Tatil



Tatilden bir şeyler beklemeyince memnuniyeti artıyor insanın.. Yeni şeyler, hatta sürprizler bile daha çok mutluluk veriyor sanki o zaman. Bu sene, kendi adıma, fazla bir beklentim yoktu tatilden. Heyecanlar, keşifler, mutluluklar peşinde filan değildim yani.

Biraz yol-culuk, biraz deniz ve sevgilim.. Tüm istediğim bu kadarken fazlasını buldum. İlk kez gidilen bir yer, ilk kez yapılan ve hayatımı değiştirecek bir aktivite.. İlk kez yediğim iki yemek (akya balığı ve kum karidesi).. çok çok yol.. ve sevgilim..

Ama döndük sonuçta..

2 Comments:

At 19/8/05 11:29, Anonymous Adsız said...

valla cok sevindim ben bu olaya.. hic haber de vermeden bitirmissin proceni.. hayirli olsun dileklerimle birlikte "ne gusel bisiydir caliskan olmak" diyorum.

 
At 19/8/05 12:45, Anonymous Adsız said...

hayırlı olsun kuzucum... çok güzel hikayeler ve fotoğraflar göreceğimize inanıyorum, özellikle sualtı fotoğraflarını merakla bekliyorum... Sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home