Salı, Temmuz 04, 2006

kutlamalar..

KingdomT'den gülen çocuk..Eskiden ne kadar önemliydi kutlamalar. Doğumgünleri, yıldönümleri. "Sonsuz" hafızama yazdığım irili ufaklı anıların her yıl tekrar yaşanması. :) Günlerce önceden düşünülen, aranan, alınan/yapılan hediyeler.. Her birinin hediyeden daha çok özenilmiş –bizzat yapılmış- paketleri.. –Yarı- Süpriz partiler, apartman boşluklarında mumları yakılan pastalar.. (Ekipte kimse sigara içmediği için hep bir kibrit sorunumuz olurdu. :P) Her zaman gidil-e-meyen –pahalı- yerlerde rezervasyonlar, yemekler, kahveler.. Artık bunlar yok. Çünkü Kuzusarması var. :D

Daha önce farklı insanların bir araya gelmelerinin ne kadar zor olduğunu söylemiştim di mi? :) Bu da aynı sınıfta değerlendirilebilir işte. Hafızasız bir adamla evlenmek, hele de hediye almalar filan "bey"e zulüm gelince, tüm kutlamaları rafa kaldırıyor. Şimdi bize her gün sevgililer günü, yıldönümü, doğumgünü. Bize her gün bayram! :)

Hakkını yemeyeyim tabii, bu "kıymetli" günlerde çiçekler eksik olmuyor masamdan. (O kadar güzeller ki, bir şey olacak korkusuyla eve götürüyorum her seferinde.) Ama öyle özel bir kutlama havası filan yok. Her gün aynı, her gün güzel. Ama bazı günler daha "özel" değil. Eski sancılar, "acaba beğenecek mi"ler, "acaba anladı mı"lar yok. (Şikayet etmeli miyim? Mızzz..) Hem de kimseye karşı yok. İçimdeki "parti/süpriz yaratığı" ölmüş gibi.

Heey Kuzusarması, sana söylüyorum, sen bir kutlama katilisin! Ya da kutlama yaratığı katili! Alışmıştım alışmaya yaptıklarına (ya da yapmadıklarına) da, bu sene biraz şartları zorladın sen.. Kutlama yapmasak da yanımda ol istiyorum. Yanında olmak istiyorum..

Deviant'ta KingdomT, bu resmi o yaptı..Evlilik yıldönümümüzden bir gece önce gelip bana "yarın ben yokum" dedi bu adam, "uzaklardayım". Kocaman orkidelerime bakıp "olsun" dedim, arkadaşlarım "olmaz" dedi. Üç hatun kafa kafaya verip demlendik, yedik, içtik. İyiydi, güzeldi.

Doğum günümden iki gece önce gelip bana "kuzu, ben iki gün yokum" dedi bu adam, "yine uzaklardayım". Bu sefer bozuldum biraz, "çüş" dedim hatta, arkadaşlarım "olmaz" dedi. Bu öğlen vakti bir araya geldik, içtik içtik. İçtim. (Bu satırlar yine kafam "iyi"yken, ofiste yazıldı.) "Pes" dedim Kuzusarması, "pes"! "Kendi doğumgünümde çiftler arasında tek ‘tek’ bıraktın beni! Pes!"

Bugün benim doğumgünüm.. Aşığım.. Evliyim..Ve gece yarısına kadar yalnızım..

Olsun.. Ne yapalım.. Kuzusarması’nın doğumgününde yan gelmiş yatıyor olacağız tam şurada nasıl olsa. Mercan’da kendimizi ahtapota, kalamara, akyaya vuracağız. Benim bulursam Kuzusarması’na alacağım Ferda Anıl Yarkın albümünü dinleyeceğiz, “cümmmbbbüş cümmmbbbüş yolllaaar” diye bağırıp güleceğiz. :)

Zaten dört kıymetli günümüzün birinde yanyana olmak da yeter bizim gibi sarsak sevgililere. Artar bile..

Söylemiş miydim.. Bugün benim doğumgünüm.. Hava bir tuhaf.. Ben bir tuhafım..

7 Comments:

At 5/7/06 08:29, Anonymous Adsız said...

mutlu yıllar rahel..olsun üzülme erkekler bizim kadar önem vermiyor özel günlere aslında önem veriyorlar ama süprizleri biraz abartı buluyorlar napalım farklılar işte..yada farklıyız işte..ama biliyorum yakınman onun antiromantizm tavrına değil elde olmayan sebeplere..olsun onuda takma her nerdeyse eminimki SİZ'in için orda....tekrar mutlu yıllar..

 
At 5/7/06 10:33, Blogger ulkem said...

ah be kuzuşişim. en azından ben senin yanında olmak çok isterdim. nasıl atladım nasıl yaptım bunu inan afetmiyorum kendimi. aklım başımda değilki uzun bir süredir. parça parça olmuş hayata tekrar tutunmaya çalışan biriyim şu sıralar. ne olur mazur gör beni. Mutlu Yıllar kuzuşiş! bu yaşın tüm yaşlarından daha güzel geçsin...

 
At 5/7/06 13:33, Blogger EbruG said...

Doğumgünün kutlu olsun.Bu akşam herhangi bir yerde havai fişek atıldığını duyarsan, bil ki en parlaği senin için ;)

 
At 8/7/06 16:31, Blogger Kuzusarmasi said...

Doğum günün kutlu olsun Kuzum, evlilik yıldönümünde de. Bizim öyle "belli" günlere sıkışmış kalmış kutlama günlerimiz yok ki; her gün her an kutlayabiliyoruz birşeyleri. En çok da birlikteliğimizi. Bunun için neden bir günü seçip kalan 364 günü es geçelim ki..." Seni çok seviyorum kuzum, yanıma geldiğin için kısa kesmek zorundayım bunu yazdığımı fark etme diye :)

 
At 8/7/06 16:57, Blogger rahel said...

Herkes (Kuzusarması hariç),
İyi dileklerinize teşekkür ederim.

Kuzusarması,
Önce güzel sözlerin için, sonra da günlerdir bin türlü imaya kulak asmayıp siteye ancak bugün baktığın ve evlilik yıldönümüzün yalnızca bana ait olduğunu düşündüğünü belirttiğin için teşekkür ederim. Senin de evlilik yıldönümün (!) kutlu olsun, sersem şey! :D

Ben de amip olup bölünerek çoğalayım bari! :)

 
At 10/7/06 09:50, Blogger ulkem said...

karı koca arasına girilmez ammma, belli ki adamcağız sen farketmeyesin diye hızlı hızlı yazmış,çoğul yerine tekil kullanmış ne var yane bunda. He süle ... teesüf ederm: ha sen, ha o, ha siz, hepsi aynı şey değil mi....:))) (arabulucu/arakarıştırıcı)

 
At 25/4/07 04:03, Anonymous Adsız said...

Enjoyed a lot! Nyc perfume store Louis vuitton clear tote air purifiers Answering machine wav software the answering machine Web hosting what is it price Effexor and lexapro Botox injections for frown lines penis lowering cholesterol Arizona aguila advertising online law school legal Reviews of la weight loss Melanomas skin cancer Adipex versus ionamin

 

Yorum Gönder

<< Home