Perşembe, Eylül 08, 2005

Buyrun, tutmayayım ben sizi, iyi seyirler..



Bu aralar yazacak o kadar çok şey var ki, hiçbirini yazamıyorum. Evet, tuhaf, ironik, saçma, vesaire.. ama durum bu.

Ben ne yazacağımı düşünürken siz de gördüğüm en yaratıcı siteyi ziyaret edebilirsiniz. Basit bir mantık aslında, tıpkı itiraf.com gibi insanların birşeyler itiraf etmesi üzerine kurulu. Yalnızca itirafların postayla, kartlar hazırlanarak yapılması gerekiyor. Durum böyle olunca öyle iki satır yazmakla olmuyor tabii. Düşünmek gerekiyor, üretmek gerekiyor.

Hepimizin iyi kötü, az çok

m
a
n
y
a
k

olduğunu bilmek rahatlatıcı. Burnumu tanımadığım insanların hayatlarına sokmak kısmına -izninizle- hiç girmiyorum.


Bu arada, yukarıdaki foto oradan alındı ama itirafı ben yaptığım ya da kendimi öyle hissettiğim için değil, haberiniz olsun. Benim mutluluğum kuzusarmasıyla tavan yaptı ki, bu da -çok şükür- yeni bir şey değil...

2 Comments:

At 9/9/05 12:50, Blogger Kuzusarmasi said...

Dünkü görüşler niye silinmiş? Densiz birşeyler mi yazmışlar?

 
At 9/9/05 14:27, Blogger rahel said...

spam mesaj diye bir şeyle tanıştım, yakında sana da gelecektir.

 

Yorum Gönder

<< Home