Çarşamba, Ocak 25, 2006

yıldönümü


Uzun süreli suskunluğumu güzel bir şeylerle bozayım dedim. Bugün kuzusarması ile birlikteliğimizin 6. yıldönümü! :) Tam 6 yıl önce bu akşam biraz timsahlık yapmak isteyen kuzusarması beni önce tiyatroya davet etmiş, arkasından da "beni öperek" ağıma düşmüştü. O an timsahlık kariyerine son veriyor olduğunu bilseydi, eminim hiç çağırmazdı beni.

Buluşacağımız mekandaki "tek" insan olduğum için, neyse ki zorlanmadan bulabilmişti beni! :P Tıpkı bu akşam gibi karlı bir akşamdı, iyi hatırlıyorum. "Arabam var, seni eve bırakırım, endişelenme" dediğinde inanamıştım. Öyle şirin, öyle bebek gibiydi ki, araba kullanabileceğini bile düşünememiştim. (Evet, saçma biraz, ne var?!) O yıllarda hayatında "dırdır" diye bir şey olmadığı için alnı daha kapalı, yüzü daha güleçti çünkü, genç değil çocuktu. Çocuktuk..

Karlarla başlamıştı her şey, bugünkü gibi soğuk bir havada..

1 Comments:

At 27/1/06 10:09, Anonymous Adsız said...

Karlı ve soğuk bir Ankara akşamında başlayan bu ilişki dilerim o karlı akşama inat şimdi olduğu gibi sıcacık sürüp gitsin, ömür boyu ...

 

Yorum Gönder

<< Home