Pazartesi, Ağustos 07, 2006

teşekkür

"Chronicles of Kaş" olacaktı yazı dizisinin adı, "Kaş Vakayınamesi" ya da.. İlk iki yazı hazırdı zaten. Sansür geldi sonra birilerinden/bir yerlerden, "bu foto olmaz, şu konu olmaz, olmaz da olmaz".. Soğudum, yazamadım. Yine de..

Böcü ailesi, süper ama süper tatil arkadaşlığınız için teşekkürler.
Otelimizin sahibi ve çalışanları, özeniniz ve inceliğiniz için teşekkürler.
Mercan ahalisi, üç kilo almama -bu kadar güzel- sebepLER yarattığınız için teşekkürler.
Hüseyin (bizim Che ya da), elinle ahtopot tutabildiğin için, önce bize sevdirip sonra yedirdiğin için ve bunu hayatın normal akışı haline getirdiğin için teşekkürler.
Uğur, uçarken bağırmama izin verdiğin için teşekkürler. :)
Sertuğ & Gülcan, her taşın altından güler yüzünüzle çıktığınız için teşekkürler.
İzlediğimiz deniz yaratıkları, bizden kaçmadığınız için teşekkürler.
Katlettiğimiz deniz yaratıkları, balıkçıdan kaçmadığınız için teşekkürler. (Hepiniz çok lezzetliydiniz.)
Kaş, ufak tefek değişiklikler olsa da, "aynı" kaldığın için teşekkürler.

Ve Kuzusarması, beni sensiz tatilin nasıl bir şey olduğunu hatırlamak zorunda bırakmadığın için, varolduğun için teşekkürler. :)

2 Comments:

At 9/8/06 10:40, Blogger Kuzusarmasi said...

Gittim, geldim. Yazmadan duramadım. Ben de teşekkür ederim Kuzum. Hayatımın her gününü tatil kadar mutlu geçirmemi sağladığın için...

 
At 9/8/06 15:35, Blogger rahel said...

Aaa, bilmiyor musunuz küçük bey, yeni genelgeyle uzaktan sevgi böcüklükleri kabul edilmiyor. :) Yamacıma aliim ben sizi. :)

 

Yorum Gönder

<< Home