Pazar, Şubat 12, 2006

Benim oyum Deniz Seki'ye!

Yiğidi öldürüp hakkını verenlerden olmak lazım. "Kahrolsun Deniz Seki baskısı!" diye slogan attık atmaya da.. Ablamız güzel şimdi, hakkını yemeyelim, Sezar'ın hakkını Sezar'a verelim delikanlı gibi. "Bu Deniz Seki muhabbeti ne yine?" diye sormayın,anlatıyorum..

Evimize haftalık, aylık, üç aylık bir sürü süreli yayın girer. Bazılarını işledikleri konulara bakıp ilgimizi çekerse alırız, bazılarını ise ne yazarsa yazsın keyifle okur, mutlaka alırız. Bu mutlaka alınan dergiler arasında hem benim, hem de kuzusarmasının ortak beğenisi iki tanesi üzerinde yoğunlaşıyor: National Geographic Türkiye ve Boxer. NG'yi hemen herkes biliyor, Boxer'ı bilmeyenler için söyleyebileceğim tek şey ise, okumuyorsanız büyük bir eğlenceden mahrum kaldığınız. :)

Boxer her sene -aslında yeni bir dergi olduğundan yalnızca iki senedir, ama ülkemiz standartlarında "geleneksel" sayılabilir- o senenin Miss Boxer'ını seçiyor. Geçen sene birinci Yasemin Ergene olmuştu, hani artık dizi yıldızı olan. Boxer ekibi "bize kalsa hayatta seçmezdik, ama siz seçtiniz, naapalım" diye duyurmuştu bu birinciliği. :)Yarışma turnuva mantığı ile ilerliyor, okuyucuların eleme yapması ile sonuçlanıyor. Ve tataaaammmm.. Bu seneki final, Esra Balamir ve Deniz Seki arasında yapılıyor. Ve nasıl oluyorsa Esra Balamir kazanıyor!!!

Şöyle diyor Esra Balamir -bir çok erkeğe pek de seksi gelen dişlek haliyle-: "İlgiden rahatsız oluyorum ama ilgi görmeyince de "acaba beni sevmiyorlar mı artık, beğenmiyorlar mı" diye de düşünüyorum. Kendime bakıyorum, güzel görünmeye çalışıyorum. Bir başka kızın ilgiyi kendi üzerine toplamasına dayanamam."

Bu kaybedişte Deniz Seki'nin en tombik döneminde çekilmiş benim çok beğendiğim ama kamuoyu yoklamama göre pek de beğenilmemiş olan "panda" fotoğrafları kadar, Esra Balamir'in yukarıdaki "tutarlı" cümlesinde yer alan ilgiyi kendi üzerinde toplama arzusunun da rol oynadığını düşünüyorum, siz ne dersiniz? ;)

Oyumu Esra Balamir'e vereceğime bu adaya verirdim ben. Ki kendisi erken elendi, yazık oldu. :)

2 Comments:

At 15/2/06 04:49, Anonymous Adsız said...

Yazık sana Deniz,açık ara farkla alman lazımdı bu sıfatı.
Boxer okuyucularını eshefle kınıyorum.
Bu arada diğer adaylar kimlerdi (:

 
At 17/2/06 14:27, Blogger rahel said...

Bir çoğunun adını o yarışmada duyduğum -bu yüzden şimdi hatırlamadığım- ve çok hoş diyebileceğim kadınlar vardı. Bildiklerimden Didem Taslan, Gamze Karaman, Gamze Özçelik ve Fatoş Seğmen kalmış aklımda.

Anlaşılmaz olan şey "seksi" kadın yarışmasında Deniz Seki'nin (Esra Balamir'in arkasında) geride kalması. Geçen sene Yasemin Ergene de nasıl olduysa Seray Sever'i geçmişti.

 

Yorum Gönder

<< Home