Salı, Şubat 21, 2006

Birlikteliklerin katili..

Kuzusarması süper bir adamdır, ama daha iyi bir özelliği vardır: eşi bulunmaz harikalıkta bir kocadır. Gerçekten. İçkisi sigarası az :), eğlencesi bol, güler yüzü sürekli, mızmızlığı asgari, -yemekten bilişime kadar- her türlü işe yeteneği azami, vs.. Saysam bitmeyecek kadar uzun bir liste işte. Sinir bozucu kalitede bir heriftir anlayacağınız. Kendisini şöyle bir silkelesem, klasik Türk erkeğinin/kocasının klişe değerlerini altüst edecek bir standart sapma, çan eğrisinde dengesizlik yaratır, evli kadın bünyesine iyi gelir. Futbolun, geçtim fanatiğini, seyircisi bile olamıyor ya! Daha ne istenir bir erkekten. :)

Bu yazının amacı kuzusarmasının reklamını yapmak değil, yanılmayın. Tam tersine şikayet etmek! Şimdi efendim bu adamın gönlüme taht kuran ve "bir insanla yaşamanın zorlukları" listesinden bir maddeyi "daha" çıkarmamı sağlayan belki de en önemli huyu hiç bir zevkinin hayatını ele geçirmesine izin vermemesidir. Bekleyin, örneklemem gerekecek. :) Motorsikletiyle yaşadığı şeyi aşk olarak değerlendirebiliriz, ama bu aşk nedeniyle her yere motorsiklete gitmiyor, tatillerimizi buna göre planlamıyoruz mesela. Zevklerimizi "kararında" yaşıyoruz. Normal birer insan gibi.
Bu dengeli hayatı bozan ve artık sabrımı taşıran şeyi burada ele güne açıklamak istiyorum: Age of Empires III! Kendi laptopu sorun çıkardığı için (sinsi sinsi) benim bir bahaneyle "Toshiba oğlum"u açmamı bekliyor, nedense herhangi bir sebeple mutfağa, banyoya filan gitmemi takiben beklenen soru geliyor: "Hayatım, bilgisayarda işin var mııı?" Valla itiraf etmek gerekirse başta bu cümleden "işin yoksa kapatayım" anlamı çıkararak niyetini sezemiyordum, safım biraz galiba. Sonra oturuyor, başlıyor oynamaya, ama ne oynamak! (O sırada halihazırda izlemekte olduğum) televizyonun sesi kısılıyor, laptopun sesi sonuna kadar açılıyor, arkasından transa geçiliyor doğal olarak. Hiç bir soruya cevap yok, ölüyorum desem kalkmayacak adam! Tuhaf "dıkş dıkş, meeeeheee" sesleri arasında huşu içinde ekrana bakıyor, arada bir "hehe, başardım kuzum" filan diyor. İyi ki diyor, yaşadığını anlıyorum!

Benim gibi, çiftlerin ayrı birşeyler yapmalarını, birbirlerinden farklı konulara da ilgi duymalarını destekleyen ve hatta -konuyla ilgisi olduğu için belirtiyorum- kendisi de PS2 sever-oynar bir insana "oha" dedirten son nokta, kuzusarmasının kolundaki serumu çıkartır çıkartmaz oyuna koşmasıdır. Bu yazıyı yazmama sebep olan şey ise, dün beyefendiyi denemek için söylediğim "şimdi pencereden aşağı atlayacağım" sözüne kendisinin "hı hı" diye cevap vermesidir.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home