Perşembe, Kasım 09, 2006

yedin bitirdin..

Ben şarkıları dinlemiyorum, tüketiyorum. Yeniymiş, eskiymiş, on yıldır biliyormuşum o şarkıyı, farketmiyor! Aniden gökten vahiy iner gibi "keşfediveriyorum" birini. Sonra binlerce kez döndürüyorum müzik çalarımda, arka arkaya, binlerce kez. Sayısını unutuyorum. Sonra.. Sonra daralıyorum tabii, üstüme üstüme geliyor melodi. O zaman anlıyorum ki o şarkıyla işim bitmiş. :) Benim gibi bir biriktirme meraklısının, müzik gibi bir şeyi tüketme hırsını anlamak ne mümkün!

Buyrun, bu aralar bunu yiyip bitiriyorum.

3 Comments:

At 10/11/06 00:12, Blogger Açalya said...

Sarki seni yiyip bitirmesin de...

 
At 10/11/06 10:34, Blogger rahel said...

Yok, "son kullanma tarihi" dolmak üzere zaten.. :)

 
At 24/11/06 07:55, Blogger Açalya said...

Ebrucugum, nerelerdesin? Umarim hersey yolundadir.

 

Yorum Gönder

<< Home