Çarşamba, Temmuz 09, 2008

geçen sene..

İlk evlilik yıldönümümüzde yaptığımız bir şeydi geçtiğimiz yılı değerlendirmek. En çok ne ile eğlendiğimiz, neye kızdığımız, nerede mutlu olduğumuz.. 4 senedir oynadığımız, bazen yüzümüzü güldüren, bazen birimizi (genelde beni) diğerini boğmanın eşiğine getiren :) bu oyun en çok bu sene hoşuma gitti. Çünkü geçtiğimiz senenin evliliğimizin en iyi senesi olduğuna karar verdik "oybirliği" ile. :) Mutluluğun sırrı karşındakini tanımak kadar, onu olduğu gibi kabul etmekle de doğrudan alakalı galiba. Kabul edemediğin yerde açık olmak, belki derdini söylemek, isteklerini yüksek sesle talep etmekle.. İç sesini ona duyurmadan önce, kendin duyup tartmakla ilgili. Ve çok sevmekle.. Ama çok çok sevmekle.. Öyle çok ki, "ben"i azaltıp "biz"i çoğaltmak "artık" seni rahatsız etmeyecek kadar çok sevmek. Aşktan, tutkudan, seksten, beğeniden, gurur duymaktan neredeyse bağımsız; çocuğunu, anneni, babanı, kardeşini sever gibi katıksız sevmek sevgiliyi. Her gün biraz daha çok sevmek ama. Öyle çok ki, her sabah onun yanında uyandığın için (inanmadığın) tanrıya şükretmek.. :)
Münih sıkıntısıEvlilik zor iş. Valla. Yok, Kuzusarması zor biri olduğu için filan değil, müessesenin doğası gereği zor. Bir evin içinde iki kişi yaşamak, "iki" düzeni "bir" yapmak zor, anneleri-babaları güleryüzle idare etmek zor, zoroğlu zor işte. Saydırmayın bana hepsini, her şeyi.. :) Bizimki -çok- mutlu bir evlilikken, bize herkes tencere-kapak, kurufasulye-pilav, Rahşan-Bülent derken bile zor. :)
sonunda bir düzgün poz :)Hani bazı insanlara bakıp "burnu, kulağı, gözü, dudağı tek başına çirkin de, hepsi bir araya gelince uyumlu bir bütün, güzel olmuş" deriz ya (ben derim), bizim evliliğimiz de öyle işte. Ben ve Kuzusarması öyle bir elmanın iki yarısı filan değiliz, belki ayrı elmaların yarılarıyız hatta. :) Önceliklerimiz aynı (evet, ikimiz de elmayız!) ama zevklerimiz çok ayrı. Harry Potter dışında okuduğumuz ortak kitap, 70'lerin Türk şarkıları dışında dinlediğimiz ortak müzik hatırlamıyorum mesela. Ama seviyoruz kardeşim! :) Böyle sevgi böcüklüklerine kıl olsam da "hieeeyt, seviyorummm üleeeyynn" demek istiyorum hatta huzurunuzda. Benim blogum değil mi yahu, derim, demem, iki gün sonra inkar ederim, kime ne. :P
bir düzgün poz yeter, şımaralım :)Velhasılı kelam yuvarlanıp gidiyoruz biz. Bu sene biraz daha mutlu yuvarlanıyoruz demek ki. :) Darısı herkesin başına..

11 Comments:

At 10/7/08 00:43, Blogger Goddess Artemis said...

Tanrı mutluluğunuzu daim etsin! Darısı olmayanların ve isteyenlerin başına... :o)

 
At 10/7/08 08:35, Anonymous Adsız said...

Ohhhhhhhhhh!
Şimdi dedin ne bu oh dimi?

Ohh.. çünkü son zamanlarda ki buz, çok keyifsiz,falling slowly... modundan çıkıp (simon enerjisini unuttuğumu sanma) seni tekrar böyle kanlı, canlı, aşk dolu görmek mutlu etti beni.
Bu arada telefonlarıma neden cevap vermediğini, cevapsızlarımı nasıl görmediğini merak ediyorum kırmızı saçlı kuzucuk...
Pırpırın

 
At 10/7/08 09:34, Blogger HMF said...

allah muhabbetinizi arttirsin..:)

(ayol cok severim bu lafida..hihihi)
bi de ben de sizi cok seviyorum, aranizda yatcam gelip:P

 
At 13/7/08 06:21, Anonymous Adsız said...

blogunuza ilk kez geldim ve okudum sizi.cok yakisiyorsunuz bir cift olarak birbirinize mutlulugunuzun devamini deliyorum.Kedinize bayildimm!cok seker uykucunun teki..fotograf cekimlerinizde cok profesyonel.sevgiler

 
At 13/7/08 15:30, Blogger crick said...

Gecen sene en mutlu seneniz mi oldu? Ay tabii yaa bizimle tanistiniz evliliginize bile yansidi:P Ozur dilerim ama kendime nasil pay cikarsam bu mutluluktan diye epeyi bir dusundum ve bizimle gecen sene tanistiginizi hatirlayarak hemen araya girdim:)
Hep cok mutlu bir cift olun, sonra kucuk ayaklar mutlulugunuza mutluluk katsin, hepsinde yaninizda olalim, kuzu sarmasini zorla opelim, birlikte cikilan gezilerde aranizda yatalim. boylece hep mutlu olalim:)

 
At 13/7/08 15:31, Blogger crick said...

hmfnin yazdigina bakmadan son cumleyi yazmistim, valla bu kizla aklimiz ayni calisiyor, bir kez daha saskinlik icindeyim:)
Not: yatak 'king size' olsun bari, 4kisi ancak sigariz:P

 
At 16/7/08 11:09, Blogger ulkem said...

ne mutlu size... Daima mutlu kalın inşallah.

 
At 17/7/08 14:26, Blogger si-men said...

şahane şahane, mutluluklar devam etsin. artarak yuvarlanmak, evlilik zor olsa da eğlenceli işte, öyle anlattın sen :)

 
At 19/7/08 21:24, Blogger Açalya said...

Yuvarlanip gidin anacim, mutlulugunuz ve sevginiz hep elma gibi olsun.

 
At 8/8/08 17:45, Blogger rahel said...

Tanrıça'nım,
Çok teşekkür ederim. Hepimiz kendi bildiğimiz ve istediğimiz şekillerde mutlu olalım. :)

Pırpır,
Telefonum değişti, numaraların bazıları gitti. Tüm mesele bundan ibaret. Çok özledim seni. Crick'le Moda buluşmanıza ben de geleyim mi? N'ooolur n'oolur geleyim! :)

Pel,
Söylüyorsun söylüyorsun yatmıyorsun! Geleceğim diyorsun gelmiyorsun. Kandırıyorsun sanki sen bizi, hı? Ayrıca biz "sevişerek" evlendik. :)

 
At 8/8/08 18:37, Blogger rahel said...

İsimsiz,
Keşke adınızı yazsaydınız. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.

Ozi,
Siz hep yanımızda olun ki biz hep mutlu olalım. :) Yanımızda olmazsanız aramızda olun bari, hehe..

Ülkem,
Hep beraber. :)

Si-men,
Herkes kendi deneyimini yaratır elbet ama bence öyle. Sen de çok mutlu ol. Öperim çok..

Aça,
Hep beraber anacığım! Elma gibi mis kokulu..

 

Yorum Gönder

<< Home