Perşembe, Ağustos 09, 2007

durum raporu..

Kaş'tayız biz. Hı hı, yine. Kafamda dönüp duran, anlatacak çok şeyim var. Ama -çok az olan bir şey oldu- tatil matil derken pek zamanım olmuyor. Beni bekler misiniz bir-iki gün. Söz, hepinizle birlikte mesai yapacağım pazartesi sabahı erkenden..

Böyle -yukarıdaki gibi- yazmak istedim gecenin bu saatinde (1:47), sonra dedim ki "Kızım, bu ne kendini önemseme halidir! Sanki herkes hazırolda bekliyor bekliyor sen dön diye"! Utandım, yine de silmedim. Tatil ruh haline ve iki duble rakıya verin olmaz mı.. Ben kısa bir durum raporu vereyim yine de..

Bu, Kuzusarması'nın kimbilir kaç rakı üstüne otele döndüğümüzde kendini tutamayıp balkonda içtiği bira. Bu aynı zamanda yastığımdan başımı kaldırmadan gördüğüm manzara. Yaaa, gerçekten.. ;)

içmeyip ne halt edeceksin!
Bu, çarşıdan.. Herkesin kilitleri ve çilingir perileri vardır diye düşünürüm ben. Neyse ki ben kilitlerimi açacak perileri bulmak konusunda hep çok şanslıydım.
anahtarlar
Bu, Belginler'in Şövalye adasındaki yazlığından dönerken iskeleye yanaşmamıza yardım edenlerin fotoğrafı. İlk bu hikayeyi mi yazsam acaba? ;)
güneş batarken gülenler
Bu, küresel ısınmanın Kaş'a ettiklerinin bir özeti. Benim Ağustos'ta bile püfürdeyen Kaş'ım ilk defa bu kadar sıcak..
sıcakkk
Bu da odadan yine. Akşam güneş batarken..
odadan gün batımı

Böyle yazmıştım 10 gün önce. Sonra önce internet sorun oldu, beni bezdirdi. Sonra zaman azaldı, uğraşmak angarya oldu, tatil kıymete bindi. Sonra bir e-mail geldi, "ne bu anlattıkların, hayat hep toz pembe mi, sen bu kadar çok mu mutlusun" dedi. Düşündüm ben epey.

Sonra.. Bir akşam ben karşı kıyıya bakarken birdenbire "Temenni" çalmaya başladı.

Sonra dağıldım ben.. Toplayabilene aşk olsun..

21 Comments:

At 10/8/07 00:38, Blogger Daphne said...

anladığım kadarıyla güzel geçmiş tatil...hoşgeldin :)

 
At 10/8/07 09:15, Blogger La Mariposa Purpura said...

Sende yaz yaz yaz bir kenara yaz bütün sözlerini, sıkılırsan dal denizin derinliklerine göster bize gördükleriniii...
:D

 
At 10/8/07 09:15, Blogger La Mariposa Purpura said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

 
At 10/8/07 09:29, Blogger Öz said...

neden hayatin guzel yanini gormek rahatsiz etmis ki o kisiyi? yeterince koyu renkler var hayatimizda en azindan bu sayfada farkli renkler gormenin nesi kotu ki?
kimse icin hayat toz pembe degil, hatta bu gonderinin icinde bile bazi yerler var sizlayan ama sen ne olur bize renk olmaya devam et!!!
son olarak, ben de bu manzarada uyanmak istiyorum, onumuzdeki yaz kesin geliyorum:)

 
At 10/8/07 10:12, Blogger HMF said...

hosgeldinnn:)cok sevindim..ayrica yazan densize de bir mesajim var: elalemin rengi onun derdi oldu heralde...tobe tobe..

pembe..
en sevdigim renk toz pembe..
dort ayagi var sandalyenin
altinin yerini..
..tutamaz hic!!..(ay karistirdim:P)

 
At 10/8/07 10:32, Blogger Defne said...

Başkası ne demiş umrumda değil. Hoşgeldin, sen yaz yine mutlu et bizi :).

 
At 10/8/07 10:50, Blogger totipoti said...

hoşgeldinn...
merak içindeydim amma uzun sürdü bu tatil yaa diye kıskançlık modundaydım hatta :)

işte istanbula ayak basınca bir anda o manzaranın beslediği
sağlıklı ruh hali bozulabiliyor. herşeyin sorumlusu istanbul, hatta e-maili gönderen kişi de kesin tatile gidememiş bir istanbulludur :) kendisine tavsiyem ayağını bi suya soksun, sonra heryeri pembe bulutlar kaplayıverir.

sevgiler, eh artık en kısa zamanda görüşelim

 
At 10/8/07 12:09, Blogger Unknown said...

ne yalan söleyeyim, ben baktım sürekli. Hani ne yapıyor tatilde neler oluyor yazar şimdi rahel kuzusu dedim.

Ama güzel geçmiş tatil. Kare kare hayat da yakalannmış. Süper fotoğraflar çekilmiş.

Mutsuz bir email- yanlış tepki böceği- edinilmiş arada. :)

Çok kıskandım, çooookk...
Ayşegül

 
At 10/8/07 14:14, Blogger rahel said...

Hello evribadi, çok özledim ben sizi be.

daphne,
Bu ne hız hatunum, süpersin. :) Güzeldi, güzeldi. Bir haftacıktı -öyle seninki gibi haftalarca değil :P, evet kıskanıyorum n'oolmuş- ama güzeldi. Hoşbuldum.

pırpırım,
İyi ki hatırlattın, su altı fotolarını bastırmam lazım. İlaç gibi oldun valla.

özi,
Yazmamak gerekirdi o ayrıntıyı, takmamak da gerekirdi ama ben her ikisini de yaptım gördüğüm üzere. :) İki satır karalayacağım sonra düşündüklerim hakkında. Başını kaldırmadan yalnızca gözlerini açtığında gördüğün şeyin deniz olması ne güzel şey! :) Götüreceğim seni de gelecek sene, hehe, kaçarın yok zaten..

hmf,
Sevdiğim sayııı altııı.. :) Ah benim komik arkadaşım, ne tatlı şeysin sen. (Ben de ne sinir bozucu bir sevgi böceği oluverdim. :P)

defne,
Sağol arkadaşım, yazayım di mi? ;)

totiii,
Her haftasonu düğün dernek gezen biri olarak bu ne kıskançlık yahu! :) İstanbullu diyorsun yani. Hmmm, bunu bir değerlendireyim ben. Ben de özledim..

ayşegülüm,
Yazamadım internet neyin derken. Kıskanma sen, sen de gezdin bu aralar. :P Hem.. Asıl ben kıskandım Zeyno'nun ayakkabılarını. Bana da alalım. :(

 
At 10/8/07 17:09, Blogger Meltem said...

Hoşgeldiiiin... özlettin kendini bilesin. Ben de aynen timeconsuminge katılıyorum bu e-maili yazan kişi konusunda. Ama şöyle bişey de var tabi biz ciddi insanlarız ya hayat da çok ciddi bişey zaten öyle sululuğa gerek yok. Ne o öyle devamlı mutlusun sen bakim as suratını mutsuz çoğunluğa katıl çabuk. Ne haddine pembe gözlük falan al şu kara gözlüklerini tak gözüne. AAA uzatma sus bakim acı biber sürerim ağzına büyüğe karşı gelinmez.

 
At 12/8/07 00:12, Blogger Mr_TD said...

aslinda o birayi bardaga koysaydin cok daha hos bir renk ortaya cikabilirdi sanirim
Cennet KAS a selamlar :D

 
At 13/8/07 05:41, Blogger MorKoyun said...

Mutlu hallerini yaziya doken mutlu blog sahiplerine gicik bir mafyanin varligindan supheleniyorum ben de:)Cetele tutup saldiri duzenliyorlar sanki:)
Hosgeldin, anlatirsin artik ne yedin ne ictin;)

 
At 21/8/07 13:49, Blogger Goddess Artemis said...

Mimlendiniz!

Benim Kokularım

Sevgilerimle :o)

 
At 25/8/07 18:39, Blogger Kuzusarmasi said...

Kuzucuğum, ne kadar güzel bir tatil geçirmişiz öyle. Bak yorum da yaptım, hadi yaz artık :-P

Şaka bir yana, seninle geçirdiğim her gün tatil kadar eğlenceli benim için. İyi ki varsın...

 
At 26/8/07 13:27, Blogger Öz said...

meydanı boş bıraktık susmussun rahel!! ben de simdi ne guzel gonderiler yazmistir diye bekliyordum ama:)hadi ama:)

 
At 27/8/07 14:39, Blogger Tolga Kaya said...

refresh diyorum ayni sey geliyor, bi dahaki seneye tatile kadar bekleyecek miyiz, yoksa yeterince talep olsun, ondan sonra mi yazayim diyorsun? :P

Kardesim, sen farkinda degil misindir ki blogun bir bagimlilik yaratmistir?

Hadi bakayim, pamuk eller klavyeye... :)

 
At 27/8/07 19:01, Blogger Tolga Kaya said...

Ha bir de, "fidel" ve "fidel 2" inanilmaz resimler. Hikayesini ogrenmek isterdim o cocugun. Tanidigim bir Fidel var (hayir, tabii ki Castro degil, universiteden arkadasimdir kendileri), bu iki oldu...

 
At 29/8/07 15:55, Blogger sailor said...

fotolar çok güzel özellikle efes pilsen şişesi

 
At 29/8/07 17:27, Blogger La Mariposa Purpura said...

huhhuuuu!

 
At 30/8/07 00:39, Blogger Öz said...

rahel'in bu kadar çok çalıştırılmasını protesto ediyorum. toplumsal buhran yaşıyoruz resmen. Rahel'i geri verin!!!!

 
At 11/9/07 00:33, Anonymous Adsız said...

Çoço nasıl da bunalmış atmış kendini sokağa. Yine de zar zor kafayı kaldırıp bakmış sana ama..
Cenk
http://cafefernando.com/turkce

 

Yorum Gönder

<< Home