Pazartesi, Temmuz 02, 2007


Uykucu beni görmekten sıkılan arkadaşlar için küçük bir görsel değişikliği. :) Buralardayım ben, sadece sizi okumayı tercih ediyorum. Anlatacak çok şeyim var, ama -tembelim ben- tabii ki üşeniyorum. :)

8 Comments:

At 2/7/07 15:27, Blogger ikinehir said...

ya ama bu fotoğraf çok güzel olmuş, tam şenlik olmuş..

sen mi çektin? eğer sen çektiysen makinenin ne olduğunu öğrenebilir miyim?

pek güzel yahu:)

 
At 2/7/07 16:41, Blogger rahel said...

ikinehir,
Evet, ben çektim. Bana ait olmayan bir görsel kullandığımda özellikle belirtiyorum, linkini veriyorum. Hukuk mukuk bi yere kadar, ayıptır çünkü her şeyden önce, değil mi? ;) "Canon EOS 30d" dedikleri bu oyuncağı bir süre çocuk gibi bekledim. Şimdi de yapışık ikizler gibi dolaşıyoruz. :) Bu arada, çok sevindim beğenmene! Ben çok beğen-e-medim ama çok sevdim çünkü. ;)

 
At 2/7/07 17:08, Blogger HMF said...

yaa oyle okuyup bakmakla olmaz rahel hanim..yazin lutfen..bizi mahrum birakmayin yazilarinizdan..

fotograf fena degil:P

yazan: cok bilmis hmf..hihihihi:)

 
At 2/7/07 17:09, Blogger timeconsuming said...

:)ses verdi�in i�in te�ekk�rler, �ok sessiz kalma l�tfen:)
�ok g�zel bir fotograf bu arada, ellerine sa�l�k...

 
At 3/7/07 13:46, Blogger Defne said...

Ben de üşengecim şu sıralar... Yine de seni okumak için üşenmem ben, çabuk dönsen bari :).

 
At 3/7/07 14:17, Blogger rahel said...

hmf,
Evet, bence de sadece "fena değil". Yıllar önce karanlık oda deneyimlemiş, analog makina aşığı olmuş biri için kötü bile sayılır. biraz zamana ihtiyacım var sanırım. :) Sen eleştir yine, bir şeyler bilen insanlar "çok bilmişlik" yapabilirler, izin var. :D

crick(can), :P
Sen ses istersin de ben susar mıyım? :) Zaten gevezeyim ben kızım, arada bir sustuğuma şükretmek lazım. :D

defne,
30 olmak üzereyim ben :) -utangaç bir gülümseme bu-, o yüzden biraz fazla muhasebe içindeyim bu aralar. Uzun lafın kısası -gevezeyim demiş miydim?- nerede durduğuma bakıyorum şöyle bir. Geçti geçiyor. Seninkinin -yazdığın gibi- sebebi yok mu gerçekten? :)

 
At 3/7/07 22:29, Blogger aqua said...

üşenme beklıyoruz bız burda

 
At 10/7/07 13:26, Blogger Defne said...

Sebep biraz soyut olunca sebepten sayılmıyor mu ne? :P Yani en azından ben tembellikle karışık tıkanıklığı yazmamışım sebep olarak :) Hani tatil matil olmayınca ortalıkta. Herşey yolunda ama sıkıntı yok.
Sevgiyle.

 

Yorum Gönder

<< Home