Perşembe, Mart 15, 2007

dün..

Dün sabah,

- çok erken uyandım.

- "5 dakika daha"larımızdan en sonuncusunda sarılmış yatarken, Kuzusarması bana "sevgi yumağı olmamız yetmez, sevgi düğümü olalım" deyip bacaklarını bacaklarıma düğümledi. Ben çok güldüm. O çok kızdı. O kızgınlıkla bana biraz daha fazla sarıldı. Bütün gün kaburgalarım ağrıdı.

- kimsenin bize söylemeye cesaret edemediğini evimizi temizleyen -dünya tatlısı- Galia söyledi: "Bu eve acilen bir bebek istiyorum! Zaman geçip gidiyor!" Şaşırdık kaldık.

- işe yürümek için yanlış gündü ve ben yürüdüm. Çok üşüdüm ama pişman olmadım.

- yağmur altında yürürken "ve rüzgarlı havalarda yağmur iğri yagar" dizesinin kimin olduğunu düşündüm. O. Veli ile Özdemir Asaf arasında gittim geldim.

- İstiklal'in yeni delisini gördüm. M. Jackson gibi "ooooo, uuuuu" sesleri çıkararak moonwalking yapıyordu. Çok eğlendiğini düşündüm, hiç üzülmedim.

- kentin her yerine sprey boyayla yazılmış "ne olur geri dönme!" yazısının karakterinin, "Nuri Alço" yazısının karakterine ne kadar benzediğini farkettim. Altından çıkacak çapanoğlunu merak ettim.

- yol boyunca Costello'dan "I Want You"yu dinledim, psikopata bağladım.

Dün öğlen,

- laf olsun diye gezerken bir t-shirt aldım. Üstümde para yoktu, Tülay'dan borç aldım.
maymunum, maymunsun, maymun
- laf olsun diye gezerken bir ayakkabı aldım. Tülay'a acıdım, kredi kartı kullandım.

Dün akşam,

- Kuzusarması elinde frezyalarla geldi. Ben çok sevindim.
frezyalar
- yeni t-shirtüme çok güldü. Ben yine çok sevindim.

- annemin aldığı demlikte ıhlamur kaynattım, Serkan'la Bicik'in hediyesi peçetenin üzerine yerleştirdim. Yanına Prag'dan aldığımız bardağı koydum. Dedemizin köyden gönderdiği balı, Doğu Beyazıt'tan getirdiğimiz tabakta servis ettim. Hepsinin bir anısı olması hoşuma gitti. Kuzusarması ıhlamurdan içmedi. Ben birsürü içtim.
ıhlamur tepsisi
- üstümde battaniye, elimde ıhlamur, Kuzusarması'nın dizine yatıp televizyon seyrettim.
keyif
Bu sabah,

Hastayım..

19 Comments:

At 15/3/07 17:51, Blogger HMF said...

cok gecmis olsun rahel..cok hemde:(

 
At 15/3/07 18:36, Anonymous Adsız said...

kıyamam ben kuzucuk'a...hhıımm acaba ilgimi ister bu kuzucuk..
ama cabuk iyileşmelisin, pazartesi bebek geliyor valla ablam yanına yaklaştırmaz seni... :D

ben evrim..

 
At 15/3/07 19:40, Blogger Açalya said...

Sogukta yuruyup, t-shirtle gezersen kis gunu olacagi o :)) Gecmis olsun, ama ihlamuruna limon ve nane de kat aksama. T- shirt'une bayildim, onu giyerken kulakliklarin da olsun kulaginda. Kuzusarman cok dusunceli, cok cici. Frezyalar harika. Ihlamur bardagina bayildim. Ay ben bu yaziya bayildim.

 
At 16/3/07 09:29, Blogger Tolga Kaya said...

Algida secicilik herhalde, cok keyifle okudum yazini okumasina da, "bebek" kisminda kaldim gercekten. Ebru, hakikaten, siz neyi bekliyorsunuz yahu?
"Bebek" baslikli bir entri isteruuuuz! :)

 
At 16/3/07 11:24, Blogger Pratik Anne said...

Gununun gcok guzel gecmesine sevindim, arkasindan hastalik gelmesine uzuldum. Acil sifalar diliyorum. "bebek" kismina da hayirli isler bol gunesler diliyorum. Gonlunuze gore olsun.

 
At 16/3/07 11:53, Blogger rahel said...

hmf,
Salgın varmış ya -aman dikkat-, ben bu kış hiçbirini atlamadan hepsine yakalanıyorum maaaşşşaallah! Aferin bana..

lmp'm,
Senin ablan bence doğurmayacak kızım İlsu'yu, bence yedi onu kendine saklamak için. :) Valla.

Açalya,
Ihlamurumda limon vardı ama nane yoktu, bir dahakine koyayım. Balıma da "eczacı" tavsiyesi ile karabiber koydum, çok ilginç bir tadı oluyor. :) Ben de sana bayıldım! :)

Tolga,
Önce sus sus, sonra gel bu lafı et! Sen nasıl bi adamsın ya! :) Bebek konusu dipsiz kuyu, düşünmediğimizi biliyorsun zaten, ne sıkıştırıyorsun?! Hem adamı gördüğüm mü var, amip miyim ben bölünerek çoğalayım?! :D Aaaa, olmuyo ama..

pratik anne,
Sonunda "sobe"ni yazmana sevindim. Çok eğlendim yazını okurken. :) Valla bebek konusunda en "kral" temenni senden gelen olmuş, "gönlümüze göre olsun" gerçekten de, sağolasın.

Bu arada, Galia biz evden çıktıktan sonra da eylemlerini sürdürmüş, evin her yerine Zeynep'le çekilmiş fotoğraflarımızı koymuş, nereden bulduysa onları. :D Kuzusarması bu akşam dönmeden -beni hasta hasta bırakıp yurtdışına çıktı kendisi- kaldırmak lazım onları. :)

 
At 16/3/07 12:43, Blogger Unknown said...

eprum benim,

ne zaman beni görme ihtimalin olsa hasta oluyorsun. Acaba beni görme ihtimali, vücudunda bir bağışıklık zayıflığına mı sebep oluyor? Gelme o zaman istemem. Sen mutlu ol yeter.

T-shirt süpermiş. Annem de beni cıkardığım ıııyyyy ııyyy seslerinden sonra cita diye sevmeye hatta tanıştırmaya başladı.

Bi de o tabaktan ben de süt içiyorum. Ne çok ortak yönümüz var:)

 
At 18/3/07 12:31, Blogger ulkem said...

ilsu'yu yemedim ben bikerem ogöbüşümde yaşıyor onun evi orası. hem ben kızımla konuştum senin bebeğin gelmeden doğmayacakmış öyle dedi. dolayısıyla hacı baba acı bana, bir bebek yap kurtar beni... böööööööööööööööööö

 
At 20/3/07 03:27, Blogger Daphne said...

Merhaba Rahel,
Kizma ama yazinin sonunu okuyunca cok guldum (bu arada bende grip oldum, aynen hicbir salgini kacirmadik ailecek) sende davetiye cikarmissin ama hastaliga...Gecmis olsun, bir an once iyilesirsin umarim.

 
At 20/3/07 16:24, Blogger rahel said...

Zeynocuğum,
Gerçekten ne zaman seni görecek olsam öyle oluyor. Büyüyüşünü kaçırıyorum ona yanarım. Hem sen kedi misin bakiim tabaktan süt içiyorsun? :) Tamam, miyav diyorsun artık, biliyorum ama..

Ülkem,
Şu durumda o göbüşle yaşamaya devam edeceksin arkadaşım. :)

Daphne,
Gülme yahu, herkesin başına gelebilir. :) Sağol iyi dileklerin için.

Toparlanamadım ben hala.. :(

 
At 21/3/07 18:41, Blogger elma+Z said...

cok keyif aldim okurken:) umarim sende keyiflisindir yazacaktim ki yazinin sonuna hastayim diye ilistirmissin, gecmisler olsun. kuzu sarmana soyle sana iyi baksin cabuk iyiles.

bide t-shirte bayildim;)

 
At 22/3/07 09:58, Blogger HMF said...

iyilestin miii???:)

 
At 22/3/07 16:18, Blogger rahel said...

Özde,
Kuzusarması evin yolunu unutmuş halde, haklısın söyleyeyim de baksın bana, hık.. Beyoğlu'na yolun düşerse sana da alırız t-shirtten. ;)

hmfciğim,
Hala burnum hık hık, fık fık ama sanırım alerjim başlıyor, ondan. Zaten bahar başında vücudum aptala dönüyor, mutlaka sefiloluyorum bir parti. Ay beni merak ederlermiş, neşe depoladım aniden. :))

 
At 31/3/07 22:41, Blogger Daphne said...

nerelerdesin yahu?
hala mi iyilesemedin?
bende bir gribe yakalandim neredeyse 10 gun ne tad ne koku :( daha bugun yeni yeni basladim adam gibi nefes almaya...

 
At 2/4/07 11:58, Blogger MM. said...

bloguna zaman zaman anonim commentler bırakırdım,kendi blogum olana dek,şimdi ilk postumda senin yorumunu almak çok hoşuma gitti,teşekkür ediyorum(hukuk fakültesinde buluşan kitle nerde?)

 
At 2/4/07 23:18, Blogger YOK Kİ said...

"amip miyim ben bolunerek cogalayim" yorumuna bayildim :)

herhalde hala hasta degilsindir, gecmistir degil mi?

 
At 4/4/07 19:47, Blogger MISYA said...

Hello from Malaysia!

 
At 6/4/07 03:06, Blogger Daphne said...

allah allah, merak ettim ama ben artık..bak malezya'dan bile seni sormuşlar :)

 
At 8/4/07 22:44, Blogger rahel said...

Geldim işte. :) Malezya dahil her yere, herkese hello, hav ar yu.. :P

 

Yorum Gönder

<< Home