Salı, Şubat 12, 2008

haftasonu..

iskeleKayınbiraderi görelim diye yola çıkmıştık aslında. O da bizi mi bekliyormuş nedir, ancak arabanın içinde, yemek ve kahve molalarında görebildik birbirimizi, öyle çok gezdik, öyle çok yedik! İzmir'in çevresinde uğramadık kasaba, köy bırakmadık. :)
köy kahvesiSeviyorum ben Ege'yi. "Gel bakayım yeğenim" deyip bana dibekte kahve dövdüren amcayı, "al bu senin hakkın" deyip bana dövdüğüm kahveden vermesini sonra:); kadınların hayattan koparılmamış olmasını; turistik yerlerde bile zamanın adeta durmuş olmasını; Anadolu'dan çok farklı olarak bir "dışarıda yemek yeme kültürleri" olmasını; deniz ürünlerini, süt ürünlerini, çıtır çıtır meyve sebzelerini, otlarını; "öteki yaka"dakilere bu kadar çok benzemelerini, bir şeyi çok beğendiğimi söyler söylemez safça tarifini vermelerini, tatlıya, tuzluya, kahveye sakız koymalarını; pazarda çiçek satmalarını..
kabuklarAlaçatı'da, yağmur kış kıyamet demedim, pazara uğramak istedim. Kuzusarması da, abimiz de kırmadı beni, eşlik ettiler bana. Ben tazecik enginarlara bakarken Kuzusarması bir buket nergisle geldi elinde. Ben de küçük bir öpücükle teşekkür ettim kendisine. Birden ikimiz de duyduğumuz -ama pek de beklemediğimiz- sesle irkildik, pazarcı teyzelerden biri gülerek beni azarlıyordu. :) "Olur mu hiç öyle! Adam çiçek almış getirmiş, oooo, daha çok sarıl, daha sıkı sarıl!" Sarılıverdim Kuzusarması'na sımsıkı, döndüm teyzeye, "oldu mu?" dedim, "eeğh, oldu gibi" dedi.. :) Biz güldük, o güldü.
nergislerEge'nin her şeyi bir yana.. Ben Ege'den hep mutlu ayrılmayı seviyorum. :)

Fotoğrafların bir kısmını şuraya koydum.. Dilerseniz karıştırın diye. ;)

11 Comments:

At 12/2/08 05:43, Blogger Tolga Kaya said...

Yav bu resimler cok iyi, cokk!

Ozellikle ilk ikisini yuksek cozunurlukte basip evime asabilirim, yani... ;)

 
At 12/2/08 08:35, Blogger Açalya said...

Ne guzel resimler cekmissin,

Alacati'ya gittin, damla sakizi receli *marmeladi* aldin mi? bak bakalim son yazimdan bir onceki yazim neyden bahsediyor...yorumlarda da Alacati ve damla sakizi recelinden bahsetmis insanlar.

 
At 12/2/08 12:19, Blogger Goddess Artemis said...

Ne güzel bir Ege gezisi yapmışsınız. Darısı başımıza :o)

Fotoğraflar da çok güzel hemen flickr'dakilere de bakayım...

 
At 12/2/08 12:39, Blogger totipoti said...

blogunuza girmeyeli 2 post yayımlamışsınız tebrikler rahel hnm.
ege gezinizin pazar ayağı konusundaki hislerimi zaten biliyorsunuz.böö ağlamak istiyorum ve
nerde benim apamam diye soruyorum
:)
not 1) fotoların da çok güzel, facebook'tan baktım. tans ve bams ne kadar benziyorlar, hep çok şaşırıyorum birbirine çok benzeyen kardeşleri görünce.napıyım elimde değil.
öperim, en kısa sürede görüşmek üzere.
not 2) haberim var: gözaltı morlukları kalıcı, hiçbir krem bir işe yaramıyor.
ben normal insan concealer'ları biliyorum sana detaylı bilgi veririm görüştüğümüzde.

 
At 12/2/08 15:12, Anonymous Adsız said...

burada sabahin korunde fotograflari gorunce "aaa kuzusarmasi ne cok kilo almis!" oldu ilk tepkim. insan abisiyle bu kadar benzesir, ilk bakista ayni gibiler :)

fotograflar cok guzel bu arada, belli ki cok keyifliyken cekilmisler. keyfiniz daim olsun.

simdi totipoti'den gordum aklima geldi. ben ilk kez bu gelin makyaji vesilesiyle goz alti kapaticisi denemistim. pek bir ise yaramiyor sahiden. tam tersi goz altini boyuyor ve azicik kuru/kirismaya basladi bunlar da denecek durumdaysa cildin daha da kotu gosteriyor. yok illa da kullanacagim dersen elle ya da sungerimsi seyle degil de fircayla (yumusacik, yogun bir firca) suruyorlar. yapayligi azaliyor.

bir sey daha. bundan iki saat kadar once kadar ruyamda gordum seni. seni, kuzusarmasini, yesil erigi ve tanimadigim halde toti'yi (sordum ben toti'yim dedi :)). bazen sen yesil erik oldun, bazen iki ayri kisi diye dolastiniz ama eglendik baya :)

 
At 13/2/08 15:59, Blogger HMF said...

aa fotolar cok guzel amaa....
ayrica ben de istiyorum haftasonu ege gezisi..,ayrica pazarci teyzeye de bravo diyorum bravo!!!

 
At 13/2/08 19:58, Blogger Goddess Artemis said...

Blogging or Not Blogging, That Is The Question (*)

 
At 19/2/08 18:36, Blogger Meltem said...

Aaaaa ne zaman yazdın bunları habersiz. Hemen resimlere de bakıyorum. Yüzük çok şirin bu arada.

 
At 21/2/08 13:43, Blogger Defne said...

Ne güzel fotoğraflar bunlar, harikasın!

Ben de istiyorum bir haftasonu Ege gezisi ama imkansız şu aralar. Baharda ne güzel olur değil mi oralar?

Sonuç olarak;
KISKANDIMMM! :p

 
At 25/2/08 11:42, Blogger Meltem said...

MİM'lediiiiim...

 
At 14/5/08 13:16, Blogger si-men said...

Türkiyeyi çok özledim, böyle içten özlem dolu seyahat yazıları çıldırtıyor beni, kıvranıp duruyorum ki :) Her yorumda söylendiği gibi FOTOĞRAFLARA BAYILDIM! muhteşemler cidden, ikeadaki küçük tablolar için çekilmiş sanki.

 

Yorum Gönder

<< Home